lördag 8 december 2012

Haha, jag tror jag döööör en smula! =)

Har haft en sur Noel här hemma under hela veckan. Anledning; vi sa ifrån till att han skulle få gå på utematchen mellan Brynäs-Timrå som är nu ikväll.

Mamman tänkte dock om, va fasen, hur ofta händer det att det hålls en utematch så här?! Hur som haver, biljetterna var slutsålda, men så såg jag att en gammal hockeypolare till Simon sålde lite biljetter via facebook så jag slängde iväg ett meddelande till honom. Han hade två kvar och självklart skulle vi få köpa dom. Jippi liksom!

Far och son åkte iväg till matchen, sms:en som skickats senaste 10 min lyder så här;

Jag; Det slog mig, hamnade ni på "borta läktaren nu?!"

Simon; Jaaaaaa! Haha! Noel inte glad!

Jag; Haha, ja då gäller det att hålla tyst när Brynäs gör mål!

Simon; Mm!

Jag; Tur han inte fick på sig Brynäs-tröjan över jackan iaf!

Simon; Mm!

Jag; Jaja, men ni är iaf där! Ni kanske kan smyga er in på rätt läktare i periodpausen?!

Simon; Ja!


Haha...verkar inte vara så skojigt för två brynäsare att hamna i bortaklacken en sån här match! Fast...jag tror ändå att det finns fler brynäsare bland Timrå-klacken då många säkert inte hann köpa "rätt" biljetter.

Det lustiga i det hela va ju att jag var så himla mallig att jag fått tag i dessa biljetter av just den här killen. Han heter nämligen Jocke Lundström och är målis i Timrå. Haha, jag tror jag dör av skratt! Skulle så gärna vilja se Noels min när han står där bland glada fans när Timrå gör mål. han som kan få psykbryt för mindre!!! =)



3 kommentarer:

  1. Hahaha, men Nolle fick iallafall vara där! Hoppas att han tyckte att det var roligt trots att det blev fel läktare. Älskade gosepojken då!

    SvaraRadera
  2. Haha hur tog han det? Ska vara glad att morsan fixar biljetter:)

    SvaraRadera
  3. Ja det var skojigt! Matchen var ingen höjdare tydligen, mest pga kylan. Mina boys gav upp efter 2 perioder och åkte till Max och käkade =) Det var verkligen KALLT den där kvällen. Dom var, trots fel läktare, nöjda över att ha fått vara där. Enligt både S och N var fyrverkeriet det allra bästa på hela kvällen =)

    SvaraRadera